Framsteg

Jippie! Fick just svar från en av avdelningarna jag kontaktat och bett att få komma och observera på. De verkade intresserade och ville att jag skulle komma förbi och berätta mer.

Det jag gillar med sjukvården är att de verkar så öppna för att man kommer och titta på deras arbete. Hoppas bara de tycker att det jag ska göra känns relevant för dem, så att jag verkligen får observera där.

I vilket fall var deras svar en bra avslutning på arbetsveckan. Medan Tornet, Koftan och Curie förhoppningsvis njuter av ordningen och den nyputsade whitboardtavlan i det nystädade masterrummet, är det dags för mig att ta bussen till Hufvudstaden där jag ska tillbringa helgen.

Vi hörs igen på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0