Prestationsångest

Effektivitet har varit temaordet för dagen. Det har varit nästan knäpptyst i masterrummet stora delar av dagen. Själv har jag läst in i det sista för att känna att jag har gjort något bra, så att jag ska kunna njuta ordentligt av helgen sen.

Synd bara att det sista jag läste var kanske världens bästa uppsats. Nu har jag inte prestationsångest, nej, nej. Det här kommer bli en fantastiskt avslappnad helg.


Uppdatering:
Nu sprang just Kommunikatören, en numera arbetande f.d. kogvetstudent, in i masterrummet och lyste upp tillvaron. Det kanske kan bli en bra helg ändå.


Kommentarer
Postat av: Curie

Och jag som trodde att Världens Bästa Uppsats var skriven av den I:are som gjorde det exjobb som föregick mitt pån Företaget. Då aknske min prestationsångest kan minska...

2011-02-18 @ 17:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0