Motivation

Motivation just nu är att bli klar med sin uppsats så att man kan skaffa ett jobb, få en stadig inkomst och sen ha råd att uppgradera till Spotify premium. Detta enbart för att slippa all genomtöntig reklam från andra universitet och högskolor som gör verkligen allt att folk ska söka dit.

Jag är ledsen över att göra er besvikna men jag blir helt enkelt inte pepp på att plugga på ett ställe som marknadsför sig med en 3-åring som sjunger "What shall we do with a drunken sailor" på svengelska.

Antingen får ni byta reklambyrå, eller så får ni se över ert kursutbud om det nu är så pinsamt att ni känner att ni inte kan marknadsföra er med det.




Det här kommer mig förresten osökt att tänka på videon med barnet som partar sönder en bar i Las Palmas.


Kommentarer
Postat av: Curie

haha, om Skribenten visste hur mycket hon förgyller mina jobbdagar med den här bloggen! Jag sitter och småfnissar för mig själv... Och alla dessa nya namn? "Vintergrillarn"?

2011-03-21 @ 08:48:22
URL: http://grodahlbom.blogspot.com
Postat av: Soldaten

Ja eller hur! Det lyser upp i uppsatsmörkret!



Behöver få en ordentlig omgång skratt idag så jag orkar med hela veckan!

2011-03-21 @ 09:53:40
Postat av: Gutenberg

Jag kan inte annat än hålla med Curie. Skribentens blogg är den perfekta micropausen som får en att orka lite till.

2011-03-22 @ 11:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0