Musik

Fick en sång skickat till mig på Spotify av en kompis. Det hette "Miserere" och en sekund efter att jag tryckt på play så ringde min handledare och ställde in morgondagens handledarmöte. Jag som är i närmast upplösningstillstånd över min uppsatsdisposition och analysen och behöver en gedigen genomgång av båda. Vet inte om jag ska se det som ett tecken och börja leta positiva låtar att spela istället.

Känner någon till någon låt på temat "Jag kommer ta examen idag - eller åtminstone inom de kommande veckorna"?

Eller ska jag bara fortsätta dra för gardinerna för att inte stekas av solen som lyser in genom fönstret och peppa mig själv med att det borde vara över den 10:e juni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0